Wat is mijn werkwijze
Voordat we gaan samenwerken, beginnen we altijd met een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Hierin bespreken we jouw wensen en behoeftes, zodat ik een goed beeld krijg van waar je ondersteuning bij nodig hebt.
Aan het eind van dit gesprek hebben we helder welke taken je wilt uitbesteden en voor hoeveel uur. Deze afspraken (in een opdracht van overeenkomst) en mijn algemene voorwaarden ontvang je per mail. Wanneer je hiermee akkoord gaat, gaan we aan de slag.
In de eerste fase van onze samenwerking zal ik wat informatie en toegang van je nodig hebben om snel van start te kunnen gaan. Hoe meer we van tevoren duidelijk afspreken, hoe sneller ik aan de slag kan. Daarnaast is het belangrijk dat ik toegang krijg tot de benodigde bestanden en programma’s die ik nodig heb om mijn werk goed te kunnen doen.
Gedurende onze samenwerking plannen we regelmatig overlegmomenten om af te stemmen, ideeën te delen of nieuwe taken te bespreken. Als het nodig is (of gewoon gezellig!), kan ik ook bij je langs komen om te werken.
Wat kost het?
Je kunt mij al inhuren vanaf één uur per maand. Twijfel je over het aantal uur dat jij mij nodig hebt? Geen zorgen! Samen kijken we naar de taken die je wilt uitbesteden en maken we een schatting van het aantal uur dat hier voor nodig is. Iedere maand ontvang je een factuur op basis van de gewerkte uren.
Mijn uurtarief is €55,- (exclusief btw).
